The Big Bang Theory: harmadik nekifutásra

A poszt eredeti írásának időpontja: 2008.12.26. 12:37

Nagyjából két hónappal ezelőtt írtam, hogy milyen kicsi a sitcomok aránya nálam a többi más műfajú (dráma, dramedy) sorozatéhoz képest. Pedig nem keveset kipróbáltam, de végü csak a How I Met Your Mother és a 30 Rock maradt életben a jelenlegi felhozatalból. Aztán nemrégiben az It's Always Sunny in Philadelphia, majd sokadik nekifutásra a Big Bang Theory is csatlakozott a "társasághoz".

 

Pedig elég rögös út vezetett odáig, hogy a Big Bang nézős legyen. A CBS 2007/08-as újoncát pár rész műsorba kerülése után én is kipróbáltam, de akkor mindössze  egy pilot után félretettem. Egy hónap múlva ismét nekirugaszkodtam, az eredmény változatlan volt és úgy tűnt végleg elkaszáltam. Az alaphelyzet pedig tetszett, a geek témák számos poénforrást hozhatnak, de a karaktereket nem tudtam megkedvelni és nem ültek a poénok sem. Aztán Koki haverom addig rágta vele a fülemet, hogy kivételesen egy harmadik esélyt is kapott tőlem.

Mivel négy részt már láttam, így onnan folytattam, a hetedik részig korrekt volt, de semmi extra. A karaktereket lassan sikerült megkedvelni, ami a következő etapra már teljesen egyértelművé vált, ráadásul egyre jobb  részek követték egymást. Végül az utolsó hat-hét rész bizony már a hangosan nevetős korszak volt. Természetesen Sheldon viszi a prímet, ki más, de Raj és Horowitz is igen nagy arc, Leonard a kicsit komolyabb dude, kellett egy  ilyen típusú is, persze azért őt sem kell félteni. Penny pedig cute, minden tekintetben.

A geek-témák nem kevés lehetőséget adnak a poénokra és ezt a sorozat a részek előrehaladtával egyre jobban ki is használta. Nem is lehet kérdés, hamarosan folytatom is a második évaddal.

1. évad értékelése: 6/10 (a nehéz kezdet miatt)