Joss Whedon re és egy kis Lost/Firefly Crossover

Poszt írásának eredeti időpontja: 2007.11.02.

Olyan kult sorozatok, mint a Buffy, Angel és a Firefly alkotója (muszáj megjegyezni a nevéhez fűződő képregényeket is: Astonoshing X-Men - nagyon jó!, valamint egy általam nem olvasott képregény a Runaways is tőle van, illetve a Buffy és a Sunny Dale-i eseményektől 200 évre játszódó Fray) visszatér a TV-be.

A Fox úgy dönött, hogy Whedon új sorozattervéből azonnal berendel 7 epizódot. Dollhouse lesz a címe és a főszerepet az az Eliza Dushku alakítja majd, + kapott egy kis produceri állást is, aki tulajdonképpen rávette egy ebéd alkalmával Whedon-t az újbóli tévézésre. Eliza Echo-t alakítja, akit több társával együtt egy laborban képeznek ki, az újabb küldetésekre pedig kitörlik az emélkeiket.

Bár sem a Buffy sem az Angel körüli kult nem szippantott be engem, azért mindekttőből láttam jópár részt és a Buffy vs. Angel harcot nálam egyértelműen az utóbbi nyeri.

Whedon művei közül a Firefly még viszonylag közeli élmény nekem, ugyanis mintegy fél évvel ezelőtt néztem végig a 13 részt (a filmet még nem). Bár nálam nem lett belőle kedvenc, de pár rész után ráéreztem az utánozhatatlan hangulatára, és jó volt végignézni ezt az egyedi sorozatot.

Filóztam, hogy Whedon TV-be való visszatérését milyen videóval ünnepeljük meg. Választásom végül egy Lost/Firefly crossover-re esett.


Címkék: lost, firefly