Röviden az eddigi nyári felhozatalról

True Blood - 2. évad: pedig egyszer már elkaszáltam… pár hónapja adtam neki még egy esélyt és nem bántam meg. Ugyan Ball-tól talán többet várhatnánk, de magával ragadott a sorozat hangulata. Mindenesetre az 1. évad összeségben 6/10 lett, tehát azért volt hova javulniuk. A második etapban egyelőre nem is kell csalódnunk, eddig jobban felépítettnek, valamint pörgősebbnek is érzem. 7/10

Hung - 1. évad: feelgood is meg nem is, sötét tónusó meg nem is. Néhol cinikus, néhol inkább vicces. Vagy akár ezt mind egybegyúrhatnánk és mondhatnánk, hogy egy fekete komédiával van dolgunk, amelyben vannak lehetőségek az eddig megnézett három rész alapján. Jó karakterek, egy remek Jane párossal az élen. Igazán magával ragadni még nem tudott, de folytatom, hiszen még a karakterek kibontásánál tartunk. 6/10 egyelőre.

Entourage - 6. évad: lehet, hogy a srácok kezdenek felnőni – aka különköltözés, önállósodás…frak! Persze tudtuk, hogy ez előbb-utóbb bekövetkezik és bizony már a hatodik évadnál járunk és kábeles/rövidebb évadok ide vagy oda, már itt is volt lassan az ideje. Ezzel együtt nem lesz könnyű dolguk Ellinék-nek, viszont bizonyítottak már elégszer, így nem féltem őket különösebben. Az évad első két része hozta egyébként az elvárásaimat, 8/10 eddig.

Rescue Me - 5. évad: az ötödik évadról már írtam pár bejegyzéssel korábban.

Weeds - 5. évad: nem az igazi… ahogy már a negyedik évad sem volt az. Nézi az ember, mert elvan vele 25-27 percig, de ez már nem a régi Weeds. Úgy tűnik, a függőség elmúlt… azért még nem kasza, hiszen, ahogy írtam is, elvan vele az ember, nem rossz ez, csak a Weeds esetében jobbhoz voltunk szokva. 5/10

Nurse Jackie: a pilotot csekkoltam és a Showtime ezúttal is minőségi sorozatot hozott, csak az a baj, hogy ez is hidegen hagy. A történet, a címszereplő, a hangulata miatt… tavaly United States of Tara, idén Nurse Jackie. Nem az igazi… Showtime.  5/10

Royal Pains: csak pilot…erőltetett, sablonos megoldásokkal teli, rendkívül gyenge főszereplővel. 3/10

Warehouse13: SyFy….névváltozátatáshoz egy ritka gyenge sorozat dukál? 2/10 pilot alapján.

The Philanthropist: az NBC végül nyárra tolta ki a Philanthropist premierjét. Kár érte, mert egy egyedi sorozatról van szó, ami jó ugyan, de én három részt követően mégis ráuntam. 5/10

Dirty Sexy Money: visszatértek, illetve az ABC leadja még a maradék három részt is. Amilyen jól indult az évad, a második felére annyira visszaesett, sajnos ez a mostani rész sem volt ez alól kivétel, hiába volt a rész végi Közönséges Bűnőzökre való kikacsintás. A maradék 2 részre még maradok természetesen. 5/10