Új design és tagline

Annak ellenére, hogy különösebb bajom nem volt a régivel, a napokban mégis egy új sablon mellett tettem döntöttem. A miértre könnyű felelni, jobban néz ki, tetszetősebb ez a design, ami persze szubjektív, de talán a többség véleménye is hasonló. Nagy köszönet érte a Népkertnek, természetesen azért kisebb módosításokat eszközöltem rajta. A bejegyzések hozzáigazítása nagyobb munka lesz, ugyanis az új sablonnak köszönhetően a szövegek, illetve a képek elrendeződésében is változás történt. Az első két oldal kész, és remélhetőleg legkésőbb a hét végére mindegyik post-tal végzek majd.

Egy tagline is ovlasható a blog neve alatt, az All this has happened before, and all this will happen again... minden BSG néző számára ismerős lehet. A blog profilja miatt került ki, hiszen ha már sorozatok, akkor az örök kedvencből kerüljön ki egy idézet, annak is az egyik jellegzetes és a sorozatot végigkísérő mondatát választottam. Részben persze utalásként is felfogható, hiszen a múltban többször is abbahagytam, illetve szüneteltettem a blogolást. Lassan az újraindulást követő két hónap után vagyunk és bízok benne, hogy a mondat második fele ezúttal nem fog valóra válni.