Március 15-én tér vissza a Community

Több, mint két hónapba telt, de Troy és Abed törekvéseit siker koronázta, véget vetettek a legsötétebb idősíknak! A Community-ből legutóbb a Glee-t elsőrangúan kiparodizáló, Regional Holiday Music című epizódot láthattuk, majd az NBC úgy döntött, hogy hiátusra küldi napjaink legjobb sitcomját. A pávás csatorna ma végre bejelentette a visszatérés időpontját, március 15-én folytatódik a harmadik felvonás.

Az évadnak még több, mint a fele hátravan, többek között olyan vendégsztárokkal, mint az eddig nagyszerűen teljesítő John Goodman, illetve Giancarlo Esposito és Michael Ironside. Esposito a néhai Cornelius Hawthorne üzlettársát alakítja, míg Ironside a Law & Order-t kifigurázó epizódban, egy hozzá közel álló szerepben - tábornok, lesz majd látható. Érdekesség még, hogy a Community visszakapta a megszokott, csütörtök 20 órás slotját, ami természetesen más változtatásokat is magával hozott.

A 30 Rock március közepétől fél órával későbbre kerül, a Parks and Recreation pedig hat hetes szünetre megy és majd csak április 19-én jelentkezik új résszel. Pawnee nem teljesen százas köztisztviselői ekkor már a The Office-t követően kerülnek műsorra (addigra befejeződik az Up All Night első évadja). A még bemutatásra váró újoncok is kaptak premier dátumot: a Bent hat részét három hét alatt leadja a csatorna, Amanda Peet sorozata március 21-én kezdődik (szerda 21 órás slot). Április 4-én a Betty White's Off Their Rockers kandikamerás műsort tűzik műsorra, majd utána a Best Friends Forever lesz látható.

Címkék: community