Prosztó humor Philadelphiából

Nagyjából így mehet egy átlagos It's Always Sunny in Philadelphia rész írása: gyűjtsük össze azokat a dolgokat, amik tabu témának, vagy éppen politikailag inkorrektnek tekinthetők, egy epizódon belül akár többet is felhasználva, dobjuk ezt a közösbe, ahol az önző, idióta és empatikus képességek teljes hiányát mutató karaktereink kifigurázzák ezeket. Ebből is látható, ugyan nem mindenkinek fog bejönni a sorozat, de aki vevő a prosztó humorra, az a Philly-ben megtalálja a számításait.

Az első évadot majd egy éve kezdtem el és annak ellenére, hogy kifejezetten tetszett, a második évaddal mégis sokat kivártam... Pár napja ismét nekiugrottam és remélhetőleg előbb-utóbb utolérem majd a sorozatot, mely egyébként most tart az ötödik évadánál. Danny De Vito a második évadtól lett állandó szereplő és bár nehezen tudtam elképzelni, hogy ezt a négy ütődöttet valaki felül tudja majd múlni, a Vito által alakított Frank karakterének ez többször összejött.

Egyébként néhány behind the scenes videóból, valamint interjúkból is az derül ki, hogy igencsak jó hangulatban telhetnek a forgatások és a a színészek amúgy is minden hülyeségre vevők. Összehasonlítani más sitcommal nem igen érdemes, más és kábeles csatornának, esetünkben az FX-nek köszönhetően jóval szókimondóbb humorral operál. A továbbra kattintva bágyaztam egy videót, mely a Friends-el szembeni kontrasztot mutatja be.