Comic Con-os The Plan és Stargate Universe promók

A Comic Con-on a The Plan új promójának bemutatójára is sor került. Az Espenson által írt és Olmos által rendezett tv film novemberben kerül majd bemutatásra a SyFy-on, mondanom sem kell, hogy nagyon várós. Ezzel együtt időben a DVD is megjelenik majd, és a Razorhoz hasonlóan minden bizonnyal egyből kiszivárog majd a netre is az extended változat, valamint az extrák is.

Érdekesség, hogy a Comic Con-on Olmos (könnyen lehet, hogy könnyelműen) arról beszélt, hogy nem a Plan lesz az utolsó BSG-s tv film. Ez örömteli lenne, és főleg akkor lenne realitása, ha a díszletek még mindig állnának. Így semmiképp sem szabad beleélni magunkat, de azért némi óvatos reménykedésre talán okot adhat.

 

Az eddig két Stargate sorozat közül, az eredeti szériát kedveltem, bár hozzáteszem, nem voltam állandó nézője, annak is az első 4-5 évadából láttam részeket. Az Atlantis-ba néha-néha belenéztem, de nem igazán nyerte le a tetszésemet. A franchise új harmadik darabja Universe címre hallgat és az eddig kiszivárgott rövid teaserekkel felkeltette a figyelmem, valamint a beígért dark-os hangulatnak is örültem.

Mostanra már 2 trailert is kaptunk, a legújabbat raktam be. Felemás érzéseket hagyott bennem, ezzel együtt még mindig pozitívan állok a sorozathoz, októberben pedig majd meglátjuk, hogy is sikerült valójában.